Solar Opposites
Solar Opposites handler om en utenomjordisk familie, Korvo, Terry, og barne-replikantene deres Yumyulack og Jesse, fra planeten Shlorp, som krasjlander på Jorda, og må søke tilflukt i den amerikanske Midtvesten. De er uenige i om dette er dødskult eller helt krise.