Star Wars: Ewoks
Reis til Måneskogen av Endor for et utenjordisk besøk med dine favoritt, raggete Star Wars-helter - de små men mektige Ewokene - i sin egen actionfylte animerte serie! Bli med Wicket, vennene hans prinsesse Kneesaa, Teebo og Latara, og hele stammen deres, mens de opplever fantastiske opplevelser i Den lyse trelandsbyen.
Reis til Måneskogen av Endor for et utenjordisk besøk med dine favoritt, raggete Star Wars-helter - de små men mektige Ewokene - i sin egen actionfylte animerte serie. Nyt alle 26 episodene når du blir med unge Wicket, vennene hans, fremtidige høvdinne prinsesse Kneesaa, lærlingtrollmannen Teebo, den prangende, håpefull musiker Latara, og hele stammen deres, når de opplever fantastiske opplevelser i Lys trelandsbyen. Enten de møter vidunderlige skapninger, kjemper mot de forrædere, de sumpboende Dulokene, forsvare landsbyen sin fra magiske fiender eller kjemper mot et keiserlig angrep, leverer Ewokene spenning og moro i full "Kraft"!