Tracker
Tracker har Justin Hartley i rollen som Colter Shaw, en enstøing av en overlevelsesstrateg som streifer rundt i landet som belønningssøker, og bruker sine ekspertevner i sporing for å hjelpe privatpersoner og politimyndigheter å løse alle slags mysterier, mens han takler sin egne splittede familie. Serien er basert på den bestselgende romanen The Never Game av Jeffery Deaver.