The Rookie
Det er ikke enkelt å starte på nytt, spesielt for småbykar John Nolan som, etter en livsendrende hendelse følger sin drøm om å bli betjent i LAPD. Som styrkens eldste nybegynner møtes han av skepsis fra enkelte overordnede, som ser ham som bare en vandrende midtlivskrise. Hvis han ikke kan holde følge med de unge politimennene og forbryterne, vil han risikere liv, inkludert sitt eget. Men hvis han kan bruke sin livserfaring, beslutsomhet og humoristiske sans for å gi ham et forsprang, vil han kanskje bli en suksess i dette nye kapittelet av livet sitt.