The Old Man
Dan Chase forlot CIA for flere tiår siden og har levd i skjul siden. Når en snikmorder ankommer og forsøker å drepe Chase finner den gamle operatøren ut at for å sikre fremtiden sin må han gjøre opp med fortiden sin først.