Story
Story to refleksja nad kondycją współczesnego człowieka. Przeglądając „stories”, popularną formę w mediach społecznościowych, odkrywamy ludzi samotnych, zagubionych i obojętnych wobec otaczającego ich świata. Akcja rozgrywa się w ciągu jednego dnia i ukazana jest poprzez ciąg krótkich, ironicznych scen, w których granica między rzeczywistością a światem wirtualnym się zaciera.