Diabeł ubiera się u Prady 2: Czerwony dywan na żywo
Dołącz do Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, Stanleya Tucciego i największych gwiazd mody oraz kina, które przybywają do nowojorskiej David Geffen Hall w Lincoln Center na światową premierę filmu „Diabeł ubiera się u Prady 2” od 20th Century Studios. To jedna z najbardziej olśniewających nocy w roku- czekają nas zjawiskowe kreacje, niezapomniane chwile i ogromne emocje. Transmisja na żywo bez cenzury. Oglądaj z rozwagą.