High Life at Low Temperatures
Lungau to położony na austriackiej „Małej Syberii” region, gdzie lodowate wiatry, wiejące z wysokich szczytów, tworzą niepowtarzalny alpejski krajobraz. Potoki tworzą torfowiska, wrzosowiska i jeziora, sprzyjając różnorodnej faunie i florze. Podczas gdy nadciąga zimowy chłód, lato tętni życiem: orły zakładają gniazda, gronostaje ucztują oraz rodzą się alpejskie salamandry.