Dziki park Yellowstone
Zapierające dech w piersiach widoki sprawiają, że Yellowstone kojarzy się z rajem. Jednak życie zamieszkujących go zwierząt nie jest łatwe. Zdjęcia do „Dzikiego parku Yellowstone” powstawały latem i zimą. Szczególne wrażenie wywierają ujęcia z bliska, dzięki którym twórcy uchwycili piękno i niepowtarzalny charakter krajobrazu Yellowstone oraz zamieszkujących go zwierząt.
Zimą Yellowstone zamienia się w krainę lodu i ognia, pełną zagrożeń ze strony pogody i drapieżników.