Trzy sygnalistki opowiadają o swoich motywach, doświadczeniach i skutkach podjętych decyzji. Pracowniczka brytyjskiego wywiadu Katharine Gun, pracowniczka organizacji humanitarnej Oxfam Helen Evans oraz hollywoodzka aktorka Rose McGowan w filmie „When We Speak” ujawniają, jak traktowane są kobiety, gdy zaczynają mówić.