The Man Who Knew Too Much
Colin Wallace był oficerem wywiadu wojskowego, który rozpowszechniał fałszywe informacje dla rządu w Irlandii Północnej. Kiedy próbował ujawnić prawdę, został wrobiony w morderstwo. Film ten opowiada historię jego konfliktu ze społecznością wywiadowczą i długiej walki o sprawiedliwość.