Kontynuacja sagi Gwiezdnych wojen, gdzie bohaterowie Przebudzenia Mocy przyłączają się do galaktycznych legend w epickiej przygodzie odkrywającej tajemnice Mocy i szokujące wydarzenia z przeszłości.