Plemienna szkoła przetrwania: Amazonia
Surwiwalowiec Hazen Audel stawia czoła najtrudniejszemu wyzwaniu w swojej karierze: pokonaniu 800 kilometrów niezbadanej Amazonii, wykorzystując jedynie tradycyjne umiejętności przetrwania.