Zagubieni w dżungli
Czwórka dzieci cudem przeżywa katastrofę lotniczą i przez 40 dni walczy o życie w kolumbijskiej dżungli. To porywająca opowieść o przetrwaniu, odwadze i nadziei.
Po katastrofie lotniczej w sercu kolumbijskiej dżungli czwórka rodzeństwa musi samotnie przetrwać 40 niewyobrażalnych dni. Po raz pierwszy dzieci opowiadają o swojej heroicznej walce o życie, podczas gdy wokół nich toczy się dramatyczna akcja ratunkowa, w której rdzenni tropiciele i wojsko ścigają się z czasem. To poruszająca, prawdziwa historia o przetrwaniu, odwadze i nadziei.