Kończy się oferta 6 maja
Hojo jutsu to tradycyjna japońska sztuka wiązania człowieka liną. Z kolei kinbaku to japońska technika krępowania, która kiedyś była wykorzystywana przez policję, ale obecnie jest stosowana w celach erotycznych i sadomasochistycznych.