Roy Wood Jr.: Samotne kwiaty
W swoim stand-upie Roy Wood Jr bada sposób, w jaki brak więzi sprawił, że społeczeństwo pogrążyło się w kulturze pełnej broni, gburowatych pracowników, i kas samoobsługowych. I jak to się stało, że niektórzy z nas wolą być samotni, niż funkcjonować w relacjach.