Kończy się oferta 6 maja
Isaac przyjeżdża do Irlandii i desperacko szuka dachu nad głową. W tajemnicy zamieszkuje w domu starszej, niewidomej kobiety, co staje się początkiem ich wyjątkowej więzi.
Po przyjeździe do Irlandii Isaac zostaje bez dachu nad głową. W kawiarni poznaje Victorię, starszą niewidomą kobietę i odnosi jej zgubę. Zdesperowany, postanawia potajemnie zamieszkać w jej domu. Tak rozpoczyna się gra w chowanego z kobietą, która odbiera świat głównie za pomocą dźwięków. Z czasem między tą dwójką rodzi się niezwykła więź.