Free Guy
Pracownik banku odkrywa, że jest postacią poboczną w brutalnej sieciowej grze akcji, i postanawia awansować w rankingu graczy... na własnych zasadach. W wirtualnej rzeczywistości, gdzie wszystko jest możliwe, nasz bohater podejmuje się misji ratowania własnego świata przed nadchodzącą zagładą.