Kingsman: Tajne służby
Ten trzymający w napięciu thriller szpiegowski w gwiazdorskiej obsadzie (Colin Firth, Samuel L. Jackson i Michael Caine) opowiada o zwyczajnym chłopaku, który trafia pod skrzydła grupy tajnych agentów.