Der Bürgermeister-Macher
Za sukcesem wielu politycznych gwiazd południowych Niemiec stoi tajemniczy „twórca burmistrzów” Klaus Abberger. Ten enigmatyczny spin doktor działa w cieniu, przekształcając nieznanych kandydatów w wpływowych liderów. Reżyser, uzyskując unikalny dostęp do zakulisowych wydarzeń, odkrywa skryty świat człowieka, który pociąga za sznurki demokracji.