Die Unsichtbaren
W odizolowanym ośrodku dla osób ubiegających się o azyl w Eisenhüttenstadt krzyżują się losy trzech mężczyzn: Wasima z Syrii, Mathew z Kenii i Gedeona z Kamerunu. Uwięzieni w surrealistycznym, zmarginalizowanym miejscu, stają w obliczu niepewnej przyszłości, mierząc się z bezduszną niemiecką biurokracją.