T'as vendu mes rollers?
Zdrada! Matka Lou sprzedaje jego ukochane wrotki na wyprzedaży garażowej. Seria dziwnych i odsłaniających tajemnice spotkań rozpoczyna się, gdy Lou wyrusza przez gwarny tłum na ich poszukiwanie.