Après papi
Małego Loupa, pasjonata owadów, nawiedza przerażający duch dziadka. Chłopiec musi pokonać strach, by zrozumieć, dlaczego zjawa powróciła.
Małego Loupa, pasjonata owadów, nawiedza przerażający duch dziadka. Chłopiec musi przezwyciężyć strach, aby zrozumieć, dlaczego zjawa powróciła.