Kończy się oferta 6 maja
Nowy kraj, stare marzenie. Poznaj bliżej zmagania amerykańskich koszykarzy, którzy nie dostali się do NBA i wyjeżdżają za granicę, by spełnić swoje sportowe ambicje. Koszykówka: bez granic otwiera drzwi do ekscytującego świata koszykówki międzynarodowej.