Hidden Algeria: The Sahara
Hidden Algeria oferuje kameralną eksplorację Algierii, od tętniącej życiem stolicy po nadmorskie miasta i rozległą Saharę. Ten trzyczęściowy film odkrywa bogactwo historii, krajobrazów i tradycji kulturowych, ukazując ukryte skarby i starożytne cuda kraju.