Mal d'Africa
Poznaj Afrykę oczami fotografa przyrody urzeczonego jej wyjątkowym urokiem. Ten dokument celebruje tętniące życiem krajobrazy kontynentu, dziką przyrodę i rytmy dnia, unikając sensacji na rzecz piękna kolorów, światła i zapachów.