Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
Świat filmu „W głowie się nie mieści” łączy siły z NHL! Prosto z Wyspy Hokeja w umyśle Riley nadchodzi pierwszy w historii „Klasyk W głowie się nie mieści”. Przygotuj się na starcie pełne emocji! Radość, Smutek, Niepokój i reszta ekipy grają ramię w ramię z Washington Capitals i New York w animowanym meczu w czasie rzeczywistym.