Tron: Ares
Przygotuj się na elektryzującą dawkę akcji i przygody w filmie „Tron: Ares”. Gdy zaawansowany program o nazwie Ares zostaje przeniesiony z cybernetycznego świata do rzeczywistości, by wypełnić niebezpieczną misję, rozpoczyna się pierwsze spotkanie ludzkości z istotami opartymi na sztucznej inteligencji. Uwaga: migające światła w niektórych scenach mogą mieć wpływ na osoby wrażliwe na światło.