Alita: Battle Angel
Wizjonerscy twórcy filmowi James Cameron (AVATAR) i Robert Rodriguez (SIN CITY) przedstawiają ALITA: BATTLE ANGEL, epicką przygodę o nadziei i braniu losu w swoje ręce. Kiedy Alita (Rosa Salazar) budzi się w świecie przyszłości, którego nie rozpoznaje, zostaje przygarnięta przez współczującego lekarza (Christoph Waltz), który uświadamia sobie, że gdzieś w tej opuszczonej skorupie cyborga jest serce i dusza młodej kobiety o niezwykłej przeszłości.