Zakochany kundel II: Przygody Chapsa
Chaps, psotny syn Lady i Trampa, zawsze pakuje się w psie kłopoty. Teraz swędzące za wolnością łapy wysyłają go na największą przygodę z niesławną paczką bezpańskich psów z wysypiska. Czy wybierze życie bez obroży czy też domowe wygody?
Zachwyć się kontynuacją ukochanej klasycznej opowieści Walta Disneya. Chaps, psotny syn Lady i Trampa, zawsze pakuje się w psie kłopoty. Teraz swędzące za wolnością łapy wysyłają go na największą przygodę. Chaps dołącza do niesławnej paczki bezpańskich psów z wysypiska, w której skład wchodzi jego idol, cwany Buster, oraz słodka i rozsądna zabłąkana suczka Lili. Czy Chaps wybierze życie bez obroży z nowymi kumplami, czy też skwapliwie skorzysta z rozpieszczonego życia, które prowadził w domu?