Zakochany kundel
Zakochaj się w tym klasyku Disneya. Poznaj przygody Lady, rozpieszczonej cocker spanielki, i Trampa, kundla o złotym sercu. Teraz ta chwytająca za serce opowieść oczaruje nowe pokolenie rodzin.
Przeżyj ekscytujące przygody razem z Lady, uroczą suczką z dobrego domu, i Trampem, niezależnym kundlem o złotym sercu. „Zakochany kundel” to klasyczna opowieść́ Disneya, która od ponad pół wieku oczarowuje kolejne pokolenia fanów dzięki wzruszającej fabule, niezapomnianym piosenkom i znakomitej animacji. Spędź bella note razem z rodziną i obejrzyj jedną z najwspanialszych historii miłosnych wszech czasów!