Aladyn
Disney przedstawia zapierającą dech w piersiach aktorską adaptację klasycznej animacji - Aladyn. To ekscytująca opowieść o uroczym złodziejaszku Aladynie, dzielnej księżniczce Dżasminie oraz Dżinie, od którego może zależeć przyszłość ich obojga.