Król Lew
Film wytwórni Disneya „Król Lew”, w reżyserii Jona Favreau, zabiera widzów na afrykańską sawannę, gdzie przyszły król musi zmierzyć się ze zdradą i doświadcza osobistej tragedii, aby następnie powrócić i zająć należne mu miejsce na Lwiej Skale. W filmie „Król Lew” zostały wykorzystane nowatorskie techniki, dzięki którym ulubieni bohaterowie przedstawieni są tak realistycznie jak nigdy dotąd.