Atlantyda: Powrót Milo
Nieustraszeni odkrywcy z filmu Disneya „Atlantyda: Zaginiony ląd" powracają. Pierwsza ekspedycja MIlo Thatcha zakończyła się odkryciem legendarnego, zatopionego miasta i wybawieniem dla królestwa i jego mieszkańców. Teraz Milo, Kida i reszta drużyny szykują się do kolejnej akcji. Załoga opuszcza Atlantydę, by zająć się problemami, jakie sprawiają tajemnicze moce na powierzchni. Nowa misja zaprowadzi ich na piaszczyste pustynie Ameryki i skute lodem góry Skandynawii. Stawią czoła morskim potworom, zjawom i potędze dawnych legend. W trakcie tej eskapady Kida odkryje niebywałą moc kryształu zasilającego jej miasto. Będzie musiała zdecydować, czy rozważniej na zawsze ukryć Serce Atlantydy przed światem, czy też podzielić się z innymi jego niezwykłym darem.