Atlantyda: Zaginiony ląd
Zespół świetnie wykwalifikowanych odkrywców i archeologów pod wodzą lingwisty i kartografa Milo Thatcha wyrusza na spotkanie z tajemnicami głębin na pokładzie Ulissesa, potężnej łodzi podwodnej. Wyprawa będzie miała nieoczekiwany finał, gdy okaże się, że załoga zamiast odkrywać Atlantydę musi jej bronić. Kapitalne efekty wizualne, dużo humoru i przesłanie o roli przyjaźni i współpracy to największe atuty tej porywającej historii.