Liceum Avalon
Allie Pennington (Britt Robertson) jest zachwycona, gdy jej rodzice oznajmiają, że zostanie w liceum Avalon aż do jego ukończenia. Będzie mogła wreszcie dołączyć do drużyny lekkoatletycznej, poznać nowych przyjaciół i być normalną uczennicą. Jednak niedługo po przybyciu Allie odkrywa, że dzieje się coś dziwnego. Poszukując informacji na temat dziedzictwa króla Artura, zaczyna zauważać interesujące analogie między przeszłością a przyszłością, na przykład w postaci przystojnego rozgrywającego Willa (Gregg Sulkin), jego dziewczyny-cheerleaderki, Jen (Molly Quinn) i ich najlepszego kumpla, Lance’a (Chris Tavarez), a także przyrodniego brata Willa, Marco (Davon Graye), dziwnego dzieciaka o imieniu Miles (Joey Pollari) oraz zawodników drużyny piłkarskiej, którzy przypominają rycerzy okrągłego stołu.