Johnny Tsunami
Johnny Kapahaala, odnoszący sukcesy nastoletni surfer, zmuszony jest przeprowadzić się do małej górskiej miejscowości w Vermont. Trafia prosto w środek konfliktu między narciarzami z lokalnej szkoły prywatnej a snowboardzistami ze szkoły publicznej.
Nowy oryginalny film Disney Channel, JOHNNY TSUNAMI, opowiada historię Johnny’ego Kapahaali, odnoszącego sukcesy nastoletniego surfera, który wychował się na Hawajach, ale zostaje zmuszony przeprowadzić się do małej górskiej miejscowości w Vermont. Trafia prosto w środek konfliktu między narciarzami z lokalnej szkoły prywatnej a snowboardzistami ze szkoły publicznej. Dzięki pomocy dziadka chłopak staje się najlepszym sportowcem w okolicy.