Kłopoty z kością
W pierwszym oficjalnym odcinku serii z psem Pluto nasz dzielny bohater musi uciekać po tym, jak ukradł kość buldogowi Butchowi, i znajduje schronienie w sali luster w wesołym miasteczku. Jego początkowy strach przed zniekształconymi odbiciami przeradza się w pełną zabawy przygodę, podczas której wykorzystuje lustra, by pokonać Butcha.