Trening Goofy'ego
Goofy, starając się zdobyć sprawność fizyczną, korzysta z płyty instruktażowej i sprzętu gimnastycznego, takiego jak sztanga, drążek do podciągania i ekspander. W rezultacie niszczy podłogę, miota się po pokoju, po czym wypada przez okno i z satysfakcją ląduje tuż za kartonową sylwetką muskularnego osiłka, którym chciał zostać.