Chicos Del Puerto, Los
Miguel odbywa podróż, której jego uwięziony przez własną rodzinę dziadek nie może odbyć: jego misją jest udać się na pogrzeb i zostawić na grobie przyjaciela dziadka kurtkę wojskową. W towarzystwie Loli i Guillermo, Miguel opuszcza cementową wyspę, którą jest jego dzielnica, Nazaret. Wędruje po przedmieściach Walencji w poszukiwaniu cmentarza i staje twarzą w twarz z opustoszałym miastem.