Land Ties
Laura, podłamana nastolatka z Santiago, spędza wakacje z przyjaciółkami na chilijskiej wyspie Chiloé. Wędrując brzegiem morza, spotyka kobiety zbierające wodorosty, z którymi wymienia się opowieściami.