Chris Distefano: Po prostu pech
Chris Distefano stara się być najlepszym ojcem, jakim może być, ale w dzisiejszych czasach słowa przemawiają głośniej niż czyny. Sprawia to, że Chris kieruje się właściwymi intencjami, ale posługuje się nie zawsze właściwymi metodami.