Zarna Garg: Practical People Win
Zarna Garg rozkręca imprezę (i wywołuje poczucie winy) podczas swojego debiutu na Hulu. Przygotujcie się na solidną dawkę śmiechu, bo oberwie się mężom, dzieciom, teściom i każdemu, kto śmie kwestionować mądrość indyjskiej mamy.