Edward Nożycoręki
Dawno, dawno temu pewien życzliwy wynalazca stworzył uroczego młodzieńca o imieniu Edward. Jednak twórca zmarł, zanim ukończył Edwarda, który zamiast dłoni miał ostre nożyce do metalu. Edward był smutny i samotny, dopóki pewna miła pani z Avonu nie zaprosiła go, by zamieszkał z jej rodziną w fantastycznej krainie Suburbia.