Wkrocz do niezwykłego świata pełnego magii, cudów i strachów. Jack Szkieleton, Dyniowy Król z miasteczka Halloween, postanawia po swojemu podzielić się radością Bożego Narodzenia z całym światem. Ale, mimo dobrych intencji, nieświadomie naraża Świętego Mikołaja na niebezpieczeństwo. To będzie prawdziwy koszmar dla grzecznych chłopców i dziewcząt z całego świata. Kto uratuje święta Bożego Narodzenia? Ten film Tima Burtona to kamień milowy w historii kina – zrodzona z nieprzeciętnej wyobraźni, pełna zabawy animacja dla całej rodziny.