Kevin sam w domu 4
W te święta Kevin znów jest w tarapatach, podobnie jak Marv i jego pomocnik, którzy próbują obrabować dom Natalie. Mając do dyspozycji zabawniejsze i bardziej zaawansowane technicznie przyrządy do powstrzymywania przestępców, Kevin może w końcu uporać się z nimi raz na zawsze, a przy okazji sprawić, że rodzice pozostaną razem. Tę podnoszącą na duchu, przezabawną komedię z pewnością pokocha cała rodzina.