Kończy się oferta 6 maja
Kiedy rodzina Kevina McCallistera zapomina o nim, wybierając się na świąteczną wycieczkę, pozostaje mu bronić rodzinnego domu przed dwoma nieudolnymi włamywaczami, dopóki krewni nie wrócą.