Uznany reżyser Ridley Scott („Gladiator”, „Prometeusz”) przenosi na ekran widowiskową opowieść o Mojżeszu (Christian Bale), który postanowił przeciwstawić się egipskiemu faraonowi i jego imperium.
„Exodus: Bogowie i królowie” w reżyserii Ridleya Scotta to zrealizowana z niezwykłym rozmachem opowieść o ogromnej odwadze człowieka, który przeciwstawia się wielkiemu imperium. Głównym bohaterem filmu jest Mojżesz (Christian Bale), który postanawia przeciwstawić się egipskiemu faraonowi Ramzesowi (Joel Edgerton) i uciec z Egiptu wraz z 400 tysiącami niewolników.