Romans, intryga, heroizm i desperacka walka o wolność Szkocji. Historia Williama Wallace'a, którego pasja i odwaga zjednoczyły Szkotów.
Romans, intryga, heroizm i desperacka walka o wolność Szkocji. Historia Williama Wallace'a, którego pasja i odwaga zjednoczyły szkocki lud w walce z bezwzględnym angielskim królem ponad sześćset lat temu, na początku czternastego wieku.