Speed 2: Wyścig z czasem
Annie i jej nowy chłopak z oddziału SWAT wybierają się w romantyczny rejs na Karaiby. Niestety na pokładzie znajduje się także genialny i szalony informatyk, który chce wysadzić statek w powietrze razem z wszystkimi pasażerami.
Annie (Sandra Bullock) i jej chłopak-policjant Alex (Jason Patric) wybierają się na romantyczny rejs po oceanie luksusowym statkiem pasażerskim. Okazuje się jednak, że jeden z pasażerów liniowca ma zgoła inne plany. Kontrolę nad jednostką przejął bowiem psychopata – geniusz komputerowy John Geiger (Willem Dafoe), który po wyrzuceniu z firmy, dla której zaprojektował system sterowania statkiem, chce się zemścić. Geiger ustawia jednostkę na kursie kolizyjnym z tankowcem zakotwiczonym na wyspie St. Martin i Alex musi go teraz powstrzymać. Ale czy uda mu się unieszkodliwić człowieka, który kontroluje całą jednostkę za pomocą klawiatury?